maandag 28 januari 2013

Op de artsy toer

Ik wilde een keer weer eens meedoen met één van de desinger uitdagingen van Anna Aspnes, een lift uitdaging. Ik ben eraan begonnen maar kwam er niet aan toe om hem af te maken. Te druk met andere (scrap) zaken. Het was te laat van de uitdaging dus heb ik sommige zaken, die ik later wat storend vond weggehaald. Eindelijk een leuke quote opgezocht (waarom ik steeds denk dat dat zoeken uren duurt is mij een raadsel) en klaar was kees! Hij is ook een beetje gebaseerd op wat tutorials. die ik had gevolgd. Ik wilde in ieder geval de dynamiek van het dansen weergeven. Ik weet niet meer waar de silhouettes vandaan komen.


Anna Aspnes
APP Crazy Life
Artsy Cards Crazy Life
Loopda Loops leaves no1

I wanted to participate the AnnaLift on Oscraps. I made a beginning but i couldn't finish it due to other (srapping) business. Because I was too late to participate i changed a lot of things and bothered to search for some fitting quotes. I always think that those searches take hours! I wanted to show the dynamical of dance. I don't remember the maker of the silhouettes.


Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten