maandag 21 januari 2013

De laatste lootjes

De bestelling van mijn DD album is de deur uit. Nog even schrikken omdat het voorbeeld er in eerste instantie niet goed uitzag maar bij opnieuw laden ging het wel goed. Hij is via deze link te zien.
ik zag vooral op tegen het jaaroverzicht. Zoveel foto's en gebeurtenissen om uit te kiezen. Toen ik eenmaal begon viel het allemaal reuze mee. De onderwerpen bleven wel dicht bij huis, zo dacht ik helemaal niet meer aan de Amerikaanse presidentsverkiezingen, waar ikzelf een hele nacht voor heb opgezeten. Ook geen Nederlandse verkiezingen maar daar was/ is niemand blij mee..


Template: 25 days in December by Just a Storyteller(aangepast)
Paper: Alison Kimbal design Opera, Ali Sarah Spring Thing
Transfer uit Anna Aspnes' APP Sweat Pea

Bij het maken van het overzicht van mijn scrap en Photoshop activiteiten, bleven er lo over. Toen kwam ik op het lumineuze idee om de resterende scraps in mijn Vooraf en toe te verwerken.



Paper: Paper; alison Kimbal design Opera, Collage Art door Design by Lillian B
Template van Kate Designs

Ik ben ook nog naar het Europees Kampioenschap schaatsen geweest!Ik heb genoten van de 10 km van de mannen, de 1500m en de 5k bij de vrouwen. Ook heb ik twee arrensleeën voorbij zien komen. Ik had kaartjes gewonnen op de site van Essent. Je moest een vraag beantwoorden in de categorie "Wie is er wereldkampioen 5k?"dus een verkapte loterij. Weer eens geluk! Ik heb hier geen apart berichtje over gemaakt omdat ik zo bang was voor de controle dat ik mijn camera niet durfde mee te nemen. Jammer want ik was er al om 12.00 en stond daarom op de tweede rij. Ik had hele gave foto's kunnen maken...Volgende keer beter!


Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten