vrijdag 11 januari 2013

DD Oud & Nieuw, en appendix (Overzicht photoshop dit jaar)

Ik heb mezelf aardig in de vingers gesneden omdat ik van 30 december, na het uitgebreide verslag van het NK allround een jaaroverzicht wilde doen. Ik heb even geen puf in een jaaroverzicht..moet ik weer foto's zoeken en zo bleh.
31 december heb ik wel af.


Template: 25 days in December by Just a Storyteller
Paper: Alison Kimbal design Opera, Ali Sarah Spring Thing
Transfer uit Anna Aspnes' APP Sweat Pea

Het leek me ook leuk om een overzicht van al mijn Photoshop werk van dit jaar te maken. Ik heb echt heel veel gemaakt! Dat paste niet op een spread van de template met plaats voor 49 plaatjes. Toen besloot ik ook mijn voor en nawoord maar in die stijl te doen. Ik heb nog plaatjes over...
Ik vond het ook mooi dat ik alle achtergronden nu evenveel heb gebruikt.




Paper: Paper; alison Kimbal design Opera, Collage Art door Design by Lillian B
Template van Kate Designs

Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten