dinsdag 19 februari 2013

Lay outs

Ik heb nog wat lay outs te showen! Beetje verslaafd aan een Online Simcitykloon Rising Cities..Verder speelde een slechte stemming, het wk allround(Sven heeft nu als enige 6 wereldtitels Allround achter zijn naam staan!) en het scrappen zelf ervoor gezorgd dat ik een lichte postachterstand heb. Hier 3 layouts, die gemaakt zijn naar aanleiding van Oscraps challenges

Colorchallenge

Bij de Colorchallenge werd dit keer een kleurenpalet opgegeven. Omdat ik enige last heb van inspiratiegebrek liet ik me inspireren door de volgende lay out van justjen (hier te vinden)



Dat leverde de volgende layout op:


Anna Aspnes App Safron Villa; paper, brad
Loopdaloops Leaves 1
APP Vitality: glow
APP Crazy Life: glows,WAbrush,paper
` ArtsyBlendz Snow: Tansfer
APP Heraldry: transfer, brush
Val C Flower from Painting Rainbows
Oscraps Collabs feat NinaScraps waves transfer

Photochallenge


De uitdaging bij de fotchallenge was om een foto van iets nieuws te scrappen. Dat kon van alles zijn (gewoonte, dingen dieren etc) Ik koos voor een andere scrapafleider namelijk mijn serie van A Song of Ice and Fire aka de Game of thrones. Dit geweldige werk verdiende wel een ere plaatsje in mijn scrapboek. Maar hoe te verwerken? Een andere scraplift dan maar..

Ik liet me inspireren door dze lay out, die hier te vinden is

Ik kon alleen niet die leuke stitch vinden in mijn voorraad. Dus maakte ik hem zelf..



Anna Aspnes Brush heraldry no1
App heraldry
App Ceazy Life(glows)
3paperpeonies The familypet (papers, slightly recolored)
Val C her part in collab Comfort(WA)
Wordle.net wa top
Stitches, emb(New and Books) made by me

Multi Designerchallenge


Bij deze challenge werd een opdracht gegeven aan de hand van het oude Amerikaanse gezegd; something old, something new, something borrowed and something blue. Dat leverde de volgende, ietwat geforceerde lay out op:



Voor mijn abelliboek heb ik hem zo, al die elementen weg waarmee ik aan de opdracht moest voldoen



something old a paper form Anna aspnes'App Vitality
something newa paper from Maja de Groots kit Miss Jasmine
something borroowed flower placed on swirl from Sabrina creations'Little Moments
something Flower from For eveer joys kit Scrappy (slightly recolored)

also used
template Artsy layered template from Anna Aspnes
Swirl: kit Awake from TaylorMade
paper: APP Heraldry from Anna aspnes
Walking Man: Translations kit from Joanne Brisebois

Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten