woensdag 6 februari 2013

Wolf en Punk in het Haagse Bos

Ik ben lid van een klein scrapforum georganiseerd een facebook vriendin. Hier worden ook uitdagingen verzorgd. De uitdaging was om een scrap te maken met een masker. Toevallig had ik die al (met bijbehorende scraps) maar ik wilde niet flauw doen en maakte een nieuwe. Bovendien heeft mijn fotoboek nog een paar Wolf en Punk pagina's nodig. Dus ging ik aan de slag met een foto van Punk gemaakt tijdens een wandeling door het Haagse Bos.


Anna Aspnes: LoopDaLoop Leaves,
Joanne Brisebois: Paper, stamps and bug embellishment from Recollection
paper from Untitled Vol1 PP
emb from Translation
Lifescapes bugs and butterflies stickers from Botanica
Mask form Madelief Designs
Word art zelf gemaakt maar heel erg geïnspireerd door die van Erica Zwarts Tiebreak

Deze maand was er een weer een Copy Cat uitdaging bij Oscraps. Elisa Hubbard had weer een mooie template gemaakt.


Ik wilde voor mijn nieuwe fotoboek een lay out die bij die over Punk paste. Zelfde papier en elementen gebruikt(bijna dan) en zelfde word art. Ik heb de template iets veranderd en Out of border techniek toegepast.


Anna Aspnes: LoopDaLoop Leaves, Multimedia Leaves no 2
Joanne Brisebois: Paper, stamps from Recollection
paper from Untitled Vol1 PP
Lifescapes bugs and butterflies stickers from Botanica
Mscraps Indian summercollab, contr of Jopke designs

Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten