maandag 21 april 2008

Alle freebie links werken nu weer

Van de week kwam ik tot de ontdekking dat je één keer per maand moest inloggen bij 4shared. Dat had ik niet gedaan, zodat al mijn linken kwijt waren. Die heb ik nu weer hersteld. Nu kunnen jullie weer downloaden. Ik denk er trouwens over om aan een "hup Holland hup" kit te begonnen nav Het ek voetbal en de Olympische spelen..

Weer een druk weekend achter de rug. Zaterdag was het weer filmdag, nu in het atrium van het haagse gemeentehuis. Alles moest worden verhuist en neergezet, daarom duurde het lang voordat ik gefilmd werd. Ik had nu een figurantenrol als marktverkoper.Gelukkig was het mooi weer, de catering was weer uitstekend en werd er vlak bij op het spuiplein een daklozenvoetbaltournooi.
Dit keer was ik niet zo laat thuis. Dat was maar goed ook want Punk ie loops. Voorlopig houdt Wolf zich totnutoe goed maar ze zal van de week el weer gaan logeren bij mijn moeder.

Zondag moest ik invallen bij de receptie. s'ochtends was het erg druk maar ik had niet veel te doen. Het weer was zo lekker dat ik na het werk een forse wandeling langs het verversingskanaal heb gemaakt.

Om mijn bericht op te fleuren, hier één van de eerste lo's waar ik op heb gedoodled, al is dat mischien niet duidelijk zichtbaar.. De titel is gemaakt met behulp van de zogenaamde mola techniek.

Photobucket

I discovered last week that 4shared demands a every month visit. I didn't know that, so i lost all my downloadlinks. They are repaired now, so you can download my kits. I think about making a " Go holland Go" kit because of the soccer Eurochampionships and the Olympic games.

My weekend was quite busy. Saturday i papticipated in the movie again. It was waiting again. I was this time a marketsalesperon.

Yesterday I worked as a receptionist. It was very quite like today where only one busy moment..After the work i enjoyed a heavy walk with my dogs.

To colour up this message i show you an older scrap. The title is made with the molatechnique. This was the firts doodle lay out. Difficult to so.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten