maandag 7 april 2008

Mijn eerste deelname aan een expositie

Vanochtend weer achter de receptie gewerkt bij het Sterhuis. erna hoorde ik dat ik vast ben voor de maandagochtend. Gaaf! Het is vrijwillerswerk dus ik verdien niet zoveel maar ik vind het toch gaaf....

Zaterdag werd de expositie bij Anders Bekeken geopend. Van mij was één schilderij uitgekozen. Het was heel gezellig ondanks dat er een filmopname was gepland zodat de helft van de deelnemers elders zat. Ik kreeg veel complimentjes voor mijn schilderij
Ik had mijn moeder uitgenodigd en we hebben er een leuke dag van gemaakt. Na de expositie zijn we nog even gaan shoppen en hebben lekker bij de Burger King gegeten.

Ik was blij dat ik het redde omdat ik al een paar dagen geel zie en sneller vermoeid ben. morgen ga ik dan ook naar de dokter.

This morning i worked as a receptionist in the Starhuis. After my work i heard that I have job every mondaymorning. Its volutarian work but i like it.

Saturday was the first day of an exihibition of "Anders Bekeken", my painting club. I paticipated with one painting. I invited my mother en we made a great day. After the exehibition we went shopping. The Burger King got a visit too.

I'm was happy that it went well, because i'm feeling ill. My face was yellow, so i made an apointment with the doctor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten