maandag 28 april 2008

Weer een filmopname overleefd...

Afgelopen vrijdag was er weer een filmopname. Dit keer in Stompwijk. Er werd een afscheidscene gedraaid. Ik had alleen erg last van mijn ogen, door het schelle licht. Helaas moest de zonnebril af als er gedraaid werd... Gelukkig liet ik me niet door mijn ogen op het verkeerde beem zetten, het was weer heel gezellig.
Ik vond het trouwens wel erg te zien hoe Den haag daar ook al aan het oprukken is met de saaie vinexwijk Leidschenveen.

Punk is loops, dus logeert ze bij mijn moeder. Helaas werd zij ziek, dus ik moest haar tussendoor nog uitlaten. Zaterdag ben ik met Wolf bij moeders langs gegaan. Het vreemde was dat Wolf niet zo hysterisch als normaal reageerde op een zeer loopse Punk. Daarom konden we vrij lang blijven.

Gisteren heb ik lekker met Wolf gewandeld langs het verversingskannal. Onderweg vond hij een kapotte bal, waarmee we speelden totdat Wolf de bal weer eens een wasbeurt moest geven, zodat hij de bal al snel weer kwijt was.

Vanochtend weer gewerkt, het gaat me steeds beter af.

Vandaag laat ik een papierscrap zien die ik ongeveer een jaar geleden heb gemaakt. ik experimenteerde met doodlen maar het werden echte tekeningen..

Photobucket

Last friday I had another filming again. This time it was in Stompwijk, a little village(one street) near The Hague. We filmed an goodbye scene. My eyes were very annoying due to the sun. I had to play without my sunglasses... But the weather was fine and the company great, so I enjoyed myself.

Punk my dog, is broody so she stays at my mom. Unfortunately mom get sick. I have to walk with her. Saturday i went to her with Wolf. He acted very calm, unlike he normal does.

Yesterday I made a long walk with Wolf. The weather was beautiful so i was happy. Wolf found a damaged bal. We played with it. It dissapeared soon when he brought the bal to water to "wash" it.

Today i worked again. I like it.

The paperscrap shown, is made one year ago. I wanted to experiment with doodling. The result was a proper drawing.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten