vrijdag 11 april 2008

Mijn eerste schilderij online

Het gaat al weer wat beter met mijn gezondheid. Ben dinsdag naar de dokter geweest en heb bloed laten prikken. Hoop maar dat het meevalt. Je hebt maar één lever. Ben wel nog steeds sneller moe dan normaal.
Gisteren liep ik naar mijn moeder met de honden. Ik was doodop toen ik bij ma aankwam..Die moeheid is niet overgegaan. Wel lekker gegeten. Eerst was het plan om allehande instanties op te bellen omdat mijn stufie terugbetaling maar niet geregeld word. Dat komt oa door het feit dat de belastingen mijn aanslag van 2006 niet hadden verwerkt. Laat dat nou net het peiljaar zijn...Mijn geldbeheerders zijn in gesprek.


Dankzij iemand van "Anders Bekeken" heb ik een foto van een van mijn schilderijen. Het is de tweede uit een serie van drie, geïnspireerd op een fotoreportage uit een "National Geografic"



My health is better now. I'm still tired when I walk too much. Tuesday I went to the my doctor. He told me to go the hospital for a bloodresearch. I hope it's ok.
Yesterday I went to my mom. Onfortunately I was very tired after the walk to my mons. We ate a traditional Dutch meal.

I'm proud to present my first painting online. It's called "abby Road" , when i watched this painting ,I thought it remind me to the cover of the famous Beatle album.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten