maandag 14 april 2008

Mijn eerste filmopname!

Gisteren was ik aanwezig bij de opname van een film. Alik van "anders bekeken" was de schrijver, cameraman en regisseur. Ikzelf had een figuranten rol.

De ochtend brachten we door met wachten en het eten van een heerlijke lunch.Reuze gezellig. Er moesten een hoop mensen worden geschmickt en aangekleed. Aagezien de film oa op een andere planeet speelt, was iedereen zilver gemaakt.
Ik had ook nog een gigantsche muts met vogelnest te torsen. Ik was en lid van "het koniklijk Huis"van die planeet, dus ik mocht veel zitten. Of ik veel in beeld ben weet ik niet..Ik moest de zaal inlopen en toeschouwer zijn bij een "show"
We zijn ook allemaal uitgebreid gefotografeerd, beelden komen later.

De opnames gingen vaak in één keer goed tot mijn verbazing. Ook miste ik het klapbodrje. dat kon de pret niet drukken.

Deze scrap heeft weinig met het voorgaande te maken maar anders vind ik het weer zo kaal..Deze twee heb ik vorig jaar gemaakt nav van mijn kleine neefje. hij is al een heel stuk groter.
Photobucket

Photobucket

Yesterday i visited a filmset. The film is written, recorded and directed by Alik. The story is about some aliens, who are coming to earth.

I was an extra who's a menber of the alien royal familie. I have to walk into the room and watch the show. We all went silver. everybody wore great hats. I had one of the heaviest..with a birds nest.

It was a great day. I enjoyed being there! Ther were many friends of "anders bekeken" so we talked and chatted a lot
These two scraps I made last year. The little one on the pictures is my eldest nephew Boas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten