zaterdag 1 december 2012

Dagelijkse dingen in December

Ali Edwards, een onvermoeibare strijdster voor het memorykeeping doet niet alleen aan A Week in the Life. Ze is ook bezig met December Daily. Ik word altijd erg door haar geínspireerd en nu ook.

Dit keer 31 dagen in een boek! Ali adviseert om per dag één verhaal te vertellen maar dat heb ik vandaag niet gedaan, althans qua journaling.

Gisteren de kaft gemaakt, voor - en achterkant


Paper; alison Kimbal design Opera, Ali Sarah Spring Thing
Kop thee element: Anna Aspnes Winter wordtransfers 1a

Voor het boek wil ik wat oudere kits gebruiken waaronder een mooie Franse doodle kit, die ik jaren geleden heb gedownload maar nooit wat mee heb gedaan. Ook maak ik gebruik van de kit van Lilian C design(Collage Arts), een AJ/Vintage kit voordat dat in was.

\

Papers: Collage Arts by lilian C design
Template: 25 days in December by Just a Stotyteller
Elementjes linksboven: le Lumière et reves imagine by fran, hier vind je nog meer mooie dingen.

Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten