woensdag 12 december 2012

Pinkie en 3Pet hebben het niet van een vreemde.

Vorig blog vertelde ik jullie van de DD over de stoute streken van 3Pet en Pinkie. dat hebben ze niet van een vreemde hun moeder kon er ook wat van.
Wat te denken van effen en Streep? Ze klommen vaak in de kerstboom en dachten dat ik kerstballen speciaal voor hen had gekocht. Hier een scrap die ik vorig jaar gemaakt heb.


Helaas weet ik alleen dat ik de kit Jingle Jangle van Polka dot Pixels heb gebruikt en SL Swieta scraplandii(geen Tou ed in de kit) WA is van December Wa uitdaging van Digiscrap.nl, niet duidelijk wie hem gemaakt heeft..Bokeheffect dankzij mijn Olympuscamera..

Hier nog de foto. Wat kijkt Streep toch ondeugend op deze foto! Ik leer het ook nooit, zet die stouterds eerst op de foto voor ik ze op hun kop geef...



Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten