maandag 10 december 2012

December Daily Maandag 10 deeember 2012

Vanochtend was ik bang dat ik geen onderwerp meer wist voor mijn DD. Ineens dacht ik aan een grappige foto van 3Petr, die van plan wat zuurkool van mijn moeders bord te pikken. Helaas belde mijn moeder op om te zeggen dat het niet doorging. Jammer ik moet namelijk wel een aanknopingspunt hebben, het moet echt gebeurd zijn.
Gelukkig lagen Streep en Ollie gezellig voor de kachel. Zo schattig! Daar moest ik foto's van nemen. Het werd nog leuker toen ze begonnen te spelen!
Omdat Olympus de ruis kampioen is, zaten mijn foto's vol ruis vooral op de zwarte gedeelten. Die kreeg ik er niet voldoende uit in de ruisfilter, zodat ik een aanpassingslaag curven heb gemaakt, waarbij ik de zwarte vlekken van Streep en Ollie verbeterd terug verfde (in het met klik zwartgemaakte laagmasker)
De scrap met 3Pet komt er echt, dat beloof ik je!



credits
Papers: Collage Art van Designs by Lilian C
Elementen Artsy Blendz elements Snow elements A en B, le Lumière et reves imagine by fran,Chatpristy van Emma en Kalina
Template: 25 days in December by Just a Storyteller

Photobucket

1 opmerking: