woensdag 12 december 2012

December Daily 11 december 2012

Hier mijn DD van gisteren. Had een beetje moeite om de grote foto goed te krijgen foto is met flits genomen en dat geeft harde, te contrastrijke foto's naar mijn smaak. Nou heb ik ook nog niet gegoogeld op "flitsfotografie" maar ik kon niets bedenken om een zachtere uitstraling te krijgen, totdat ik besloot met hue/saturation en gradient map aanpassingslagen te gaan werken voor delen van de foto met behulp van de laagmaskers.
Het resultaat was er wel naar..





credits
Papers: Collage Art van Designs by Lilian C
Elementen Artsy Blendz elements Snow elements A en B, le Lumière et reves imagine by fran,Chatpristy van Emma en Kalina
Template: 25 days in December by Just a Storyteller


Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten