zaterdag 15 december 2012

December Daily 13 december 2012

vandaag weer een exemplaar van de DD gemaakt. Het gaat even minder snel omdat ik de 5(b)de deel van The Gane of Thrones, maar dan in Nl aan het uitlezen ben. Al voordat er een tv serie van gemaakt werd , genoot ik van de eerste bloederige delen. Meestal ben ik niet zo van de bloederige maar de avonturen zijn spannend, de karakters ontwikkelen zich en het is goed geschreven..
Ik heb alleen nog geen aflevering gezien omdat mijn tv RTL4 haat.

Mijn DD gaat vandaag over het optuigen van de kerstboom. vannacht dacht een kat leuk te zijn door kerstboom lief om te gooien...


credits
Papers: Collage Art van Designs by Lilian C
Elementen le Lumière et reves imagine by fran,
Template: 25 days in December by Just a Storyteller

Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten