zondag 9 december 2012

December Daily Zaterdag 8 december 2012

Dit weekend lekker doorgewerkt met de DD. Ik had een kleine achterstand opgelopen maar ik hoef alleen nog vandaag te doen en dan ben ik weer bij!
Volgens mij heb ik mijn persoonlijk record bloggen verbroken, meestal doe ik maar 1 posting op een dag, nu is dat al de derde!
Er gebeurde weinig gisteren, terwijl andere dagen meer dan 1 verhaal te vertellen hadden, zoals vrijdag.. Opening tentoonstelling en sneeuw (met de traditione weeralarm , die er voor zorgt dat het weer minder erg wordt dan verwacht ;) )


Template : just a storyteller
Elementen Artsy Blendz elements Snow elements A en B, Winter Word transfers A en B
Paper: Paper; alison Kimbal design Opera, Collage Art door Design by Lillian B

Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten