woensdag 29 augustus 2007

Biblio- en apotheek!

Vandaag heb ik mijn recept naar de apotheek gebracht. Weer zoeken natuurlijk naar het recept..Ervoor was ik naar de bieb gegaaan. Ik had niet zo'n superzin dus op de gok(de schrijvers kende ik wel). Twee thrillers en 2 gewone romans gehaald. Op weg naar de bibliotheek had ik nog even een "praatje" met een varken van de kinderboerdij proberen te houden. Het was echt zo lekker weer, dat het varken, die normaal dol is op gezelschap nu zoiets had van "ga uit mijn zon!"



Tijdens de challenge van het forum, bleken veel meiden dolfijnen wilden scrappen maar dat ze oranje niet bij dolfijnen vonden passen. Dat daagde mij uit om te bewijzen dat het wèl kan. De dolfijnen elementen komen van Scrapperdesigns of als freebie op het forum. Ik heb flink met pengereedschap geoefend voor de golvende letters. Ik vind zelf dat de uitdaging is geslaagd



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



In mijn vorige posting liet ik een half geslaagde lo zien. De middelste foto kreeg te veel accent , zodat de verhoudingen niet meer klopten. Heb de middelste foto in een cirkel gezet en alle elementen op cirkels gezet. De brush heb ik zelf gemaakt. Ook hier ben ik met de pen tekeergegaan en heb meer magenta accenten geplaatst



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Today I got my medication.The weather was nice! My favourite pig agreeded with it! Before I went to the library. I was in a hury so I very quickly chose my books. Three autor I kwew.
At the forum theforum some members said they would like to make a dolphinscrap but they couldn't because orange didn't fit with the dolphines. I personely didn't agree because there arn't ugly colours and there is always a solution with colours. So with the help of Dolphine elements of Scrapperdesigns, i succeeded in making a wonderful scrap!


the second scrap is a remake of the Sven scrap already showed. The big heavily accented picture was too much. I changed everything in circles. It resulted in far better product which makes myself proud of. The last one didn't.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten