dinsdag 21 augustus 2007

Weer een nieuwe challenge!

Vanochtend naar de dokter geweest. De medicijnenverandering, die ik had doorgevoerd werd goedgekeurd. Ik krijg een nieuwe Ad want van deze werd ik alleen maar depressiever...


Ben een beetje op dood spoor met mijn babykit maar hij komt er echt! Hier een item dat ik nog niet had laten zien. Ik heb genoeg embelishments en ook aardig wat papers maar het beetje extra dat is er nog niet. Ik heb er nog wel een goed gevoel over. Hier nog een knuffeldier, een katje, die ik Miauw Miauw hebt gedoopt ter ere van mijn kat, die nu een jaar dood is.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Op Digital scrapbookforum ga ik over de uitdaging/ challenge. Het thema is wilde dieren en de kleur is oranje. Als voorbeeld heb ik de volgende scrap gebruik. Oorspronkelijk gemaakt vvoor het scrapfeest van Het Forum van Scrapbook Nederland

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



This morning i visited my doctor. She agreed with my change of my medication quantity. I'm glad because they didn't work properly.
I'm a little bit stuck with my babykit on the moment. I've plenty of material but i still not satisfied. I'm however pleased with this cute kitty. She's called MiauwMiauw, named after my late cat.

I'm in charge with the challenges on my favorite forum Digital scrapbookforum
This time i choose for orange. The theme is "your favorite wild animals". On the scrap above you can see my favorite apes? the Bonobo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten