donderdag 23 augustus 2007

Mijn derde kit is uit!

Hoewel ik een paar dagen geleden nog zat te zuchten en te steunen, heb ik toch de geest gekregen. Mijn kit is af! Hij bevat ii papers, 3 lintjes en 4 zelfbedachte embelishments. Daar ben ik erg trots op. De beer die ik eerder showde, is het niet geworden. Ik heb nog twee versies gemaakt en de derde is het geworden. Treur niet te veel om beer 1 want hij is wel verwerkt in een van de papieren. Ik wilde een baby/ kinderkit maken in koele kleuren.

Baby Mint and Blue


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Dit maal heb ik alles in één zip gemaakt. De papieren zijn 600 bij 600 pixels. Ik hoop dat jullie weken met de kit net zo veel plezier hebben als ik tijdens het maken ervan. Ik zou het erg op prijs stellen als jullie een commentaar achterlaten


helaas niet meer te downloaden


A few days ago I moarned about my kit. Happily I recovered some creative energie, so today I fineshed my 3e Kit.It contains 11 papers, 3 ribbons and 4 embelishments which I created entirely by mijself. I had to make 3 versions of the bear. The old one is at one paper. I hope you enjoyed working with my papers. I appriciate of you leave a comment.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Hieronique,leuk je nieuwe kit,ik vind vooral de kinderwagen heel leuk gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you - love this baby buggy! It's a cute kit, so thanks for sharing your talent.

    BeantwoordenVerwijderen