zaterdag 25 augustus 2007

Weer een lo!

Ik weet niet wat het is maar ik krijg steeds meer zin om te scrappen! Vanacht viel mijn blik op een scrap van Ankie Aartsen uit uit nr22 van Creatief met foto's. Goed idee voor de challenge! ik ben zo,n dierenvriend dat ik nog minstens vier scraps kan maken! Meteen gingen er ontwerpideetjes door mijn hoofd. Om te kunnen slapen moest ik een schets maken! Ik heb me er behoorlijk aan gehouden. Meestal is dat niet het geval van mijn eigen schetsen.


Ik ben erg tevreden over het resultaat. Het raamwerk ga ik nog omwerken tot een kleine template


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


I don't know what's happening but suddenly I found my dedication of scrapping back. It was gone for a while


Tonight my eye fel on a beautiful scrap of Ankie van Aartsen in the Creatief met foto's, a duth scrap magazine. Great for the challenge! I choose the wolf, but i'm so found of animals that it could be 4 other species. To fallen asleep i have to draw a sketch. I made it according the sketch, what is very uncommon for me. I'm very found of the result.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten