zaterdag 4 augustus 2007

Mijn tweede is bijna af!

Wat was het lekker weer vandaag. In de tuin gezeten en van de bloeiende gladiolen genoten! Ik heb er 100 geplant, dus dat wordt genieten.
Verder heb ik een muis gered uit de oliefles. Hem laten verhongeren vond ik ook weer overdreven. Bovendien afgezien van keutels en hun eeuwige geritsel en luid gepiep, ben ik eigenlijk heel gesteld op mijn muizen. Ze zijn zo behendig en grappig. Ik kan uren naar hen kijken.
Sávonds van het lekkere weer genoten op het veldje samen met Wolf en Punkie. Wolf vond nog een voetbal, die nog heel was toen we hem vonden. Even gevoetbald maar Wolf denkt dat we rugby spelen met je bek...

Een lid is digatal scrapbooking is een fan van Bart Veldkamp. Zoals bekend wordt ie coach van de Amerikanen. Dus Marleen orginiseerde een Bart opdracht. Hij is gemaakt met behulp van een template van Scrapgirls. Bovendien is hij een sneakview van mijn volgende kit.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Verder een nog een template opdracht met mijn kit:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten