vrijdag 24 augustus 2007

Weer een mooie scrap gemaakt!

De dag begon niet zo leuk. Wilde ik naar de bieb om mijn boeken te verversen, ben ik mijn biebkaart kwijt! Althans ik kan hem nergens vinden.Balen.



Gelukkig ging het later beter. In de tuin heerlijk van bramen gesmuld, hoewel de struik zelf dol is op landjepik.



Op het Het digital scrapbooking forum was een weer een nieuwe maandopdracht. Dit keer had Marleen wordart opgeduikeld van Drehi's blog. De kitkeuze was vrij. Ik heb de freebie van Julia van der Werf. Hij is te downloaden op Digitaal scrappen. Je moet wel lid worden om te kunnen downloaden.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



It really didn't start well. I wanted to go to the library, I grapped my books but my card was gone. Searching wasn't that succesfull.


The weather was lovely, so I started gardening. I had to do some weeding. I enjoyed the taste of my own blackberries. They are delicious while i'm fighting this growing maniaced shrub.


On the The digital scrapbooking forum was a new scrap competetion. This time Marleen gave us some wordart from Drehi's blog. We were to choose the kit. I took a freebie from Julia van der Werf. You can obtain this kit on Digital scrappen Forum. You have to be a menmber to download.

1 opmerking:

  1. Dat zal Julia mooi vinden.
    Denk dat ze het nog niet heeft gezien.
    Mooie lo trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen