dinsdag 28 augustus 2007

Scrapturbo hervonden!

Eindelijk mijn biebkaart gevonden! Kan ik weer boeken lenen.
Helaas werd Punk gisteren te aantrekkelijk voor Wolf. Hij bleef maar zeuren om meer. Bovendien was Punk veel vriendelijker dan normaal als ze loops is tegen Wolf. Als hij wilde snuffelen, deed zij trouwhartig haar staart opzij.


Hoewel het stiller in huis is, Punk is bij mijn moeder, heb ik mijn hervonden zin in scrappen niet verloren. Vandaag twee afgemaakt. De eerste die ik laat zien is gemaakt adv opdracht op Psp-Design forum. Marleen, die op dat forum de scepter over de scraps zwaait, had een mooie kit uitgezocht op Scap-simple blog. Het idee met de vierkanten komt uit het juni nummer van de Creating Keepsakes en is bedacht door Jennifer McGuire


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



De tweede scrap is weer met een jetskiende Sven kramer. Ik heb erg met het pengereedsschap zitten spelen! Dat ik heb ik voorlopig nog niet helemaal onder de knie. Ik ben er niet helemaal tevreden over. De scrap is gemaakt met eigen 3 to 5 summer kit. Het bootje is van mijn picknick kit


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Today I found my library card!'Hooray!


Punk became much toq attractive for Wolf. She is broody and more in the mood for Wolf than in other broodyepisodes. Now she stays with my mother. It is quit in the house, but it didn't hurt my scrappingmania! Today i finished two projects.


the first one is an assingment of Psp-Design forum. Marleen choose a kit of Scap-simple blog. The idea of the blocks i got from Jennifer McGuire's article in Creating Keepsakes' june issue.


The second Lay out is made by my own kit 3 and 5 Summer Cool and the boat is from the picknick kit. Again speedskater Sven Kramer. Í like the result but onfortunatly I discovered to late that the big picture in the center is too big

Geen opmerkingen:

Een reactie posten