donderdag 14 augustus 2008

Eindelijk een digi!

Ik had een paar kits gedownload. Onder andere de maandkit van Rhonna Farner bijTwo peas in a bucket eem giga site over allebei de scrapsoorten. Marleen had op deze site een leuke template gevonden. Met mijn nieuwe computer kan ik iig die grote templates maken! Mijn nieuwe psp versie is wel wennen. Het lagenpalet was in 7 toch echt handiger en waar ze het vervormingsgereedsschap gelaten hebben is mij een raadsel. Toch een leuke scrap geworden. Hier is de journaling: Hoewel niet zo groot is mijn tuin een bron van plezier voor elk dierenvriendje. Snuffelen, op insecten jagen of een aai halen bij de vrouw...genieten maar




I downloaded a few kits. One of them was the kit of the month (always a freebie) made by Rhonna Farner from Two peas in a bucket a huge site about scrapping (paper and digital). Marleen found a lovely template on
here.
It was my first scrap made in PSP X2. I'm finding ny way in this new program but some things i liked better in PSP 7..The journaling is: Although my garden is not so big is it a source of joy for my pets. noosing, hunting insects or begging for a hug. Enjoy!!

1 opmerking: