vrijdag 22 augustus 2008

Nog twee lo's

Geen geweldige dag vandaag. Mijn rug speelt nog steeds op, ben erg slaperig en vanavond kwam een hoofdpijn opzetten..

Ik heb hier nog wat scraps.

Fietsje
Mijn oma had een thuis een driewieler waar ik gek op was. Ze ontleende haar bijnaam eraan..
Op deze scrap had ik geborduurd maar dat is helaas niet door de scan gekomen..



De Wip. Vroeger ging ik vaak, bijna elke week naar een tennnispark in Den haag, Berg en Dal. Ik vond het daar heerlijk. Nooit tennislessen gehad.
Toen ik wat groter was, was het een sport door een gat in de omheining de speeltuin can restaurant te Wildhoef te bezoeken..



I still am not well. My head start to hurt this evening while my back alsostill hurts.

Here some scraps

Fietsje(Threeweeler) My grantmothers was famous to have this bike. I love to ride around. I did some embroiderie but it is hard to see...

De Wip.
Whem i was a little kid i used to go to a tenniscourt. I liked to play, not tennis.
It was fun to climbs to a hole to go to the playground of the wildhoef restaurant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten