zondag 17 augustus 2008

En nog weer wat scraps!

Vandaag was de opening van de afscheidsexpositie van Catherina in de Weimarstraat 55 in Den Haag. Ik was vroeg bij mijn moeder gekomen, zodat ik wat boodschappen kon doen. We hadden ruim de tijd maar vlak voor we zouden weggaan moesten we allebei nog kleine dingen doen, zodat we een half uur te laat arriveerden. Het was lekker weer. Veel mensen stonden buiten omdat het binnen nog veel warmer was..

Heel mensen van Andres Bekeken deden mee, ook de begeleiders. Van mij hing de Kleine neushoorn...velen vonden het een leuk lief schilderij. De rest was ook goed bezig geweest. Veel gekletst en heerlijke wijn gedronken en me verbaasd over de grindhopen op de vloer. Een ideetje van de galeriehouder.. Rond vijven verlieten wij het pand. nog wat boodschappen gedaan.
Nog wat tv gekeken.

Thuidgekomen was ik blij want mijn bestelde cd's van Coldplay(parchutes en a rush of blood to the heart) waren gearriveerd!

Ik heb ook nog wat scraps ingescand

Liefde helpt. Deze foto's zijn gemaakt op een dag dat ik me niet lekker voelde. Wolfje heeft me toen de hele dag gezelschap gehouden op de bank. Hij was nog geem jaar dus ongeveer 2002. De hele scrap is zelf gedaan. Ik heb alleen maar papier van KI memories en Basic grey gebruikt. De Twee hoofdleters zijn ook van Basic grey



Gek van die 2!
Deze foto's zijn gemaakt toen mijn moeder een leuke foto van mij en de honden wilden maken. Ze hadden alleen geen zin en zaten niet netjes op mijn commando. vooral Wolf zat te klieren en wilde alleen maar met Punkie spelen...



Today was catherina's farewell exhibition. She has choosen the work from most partitioners of "Anders Bekeken"/ Different Vieuws. I went earlier to my mom to do some shopping. We had much time but we din't make the opening..The weather was nice so a lot of people was outside. Inside it was hotter..

Catherina chose my rhinoserosbaby painting. I receaved much compliments about it. The wine was fine, the company good so I enjoyed it! We left about five. We did some shopping and went watching tv.
Whem I came home i was surprised. I got my two Coldplaycds(Parachutes and A rush of blood to the heart) which I ordered.

i scanned two scraps.

Liefde helpt!/Love Works! These pics are taken an day when i was ill. The hole day Wolf was around me. I only used
paper. The letters are made by myself

Gek van die 2/ mad of those 2!
The dogs didn't feel for a fotosession! They wanted to play instead..Again only paper(Basic Grey)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten