maandag 11 augustus 2008

Weer foto's van de honden!

Op weg naar huis laat ik vaak de honden los op het pad naast lijn 2. Ik heb wat foto's gemaakt tot het geheugen van mijn mobiel vol was..Verder ontdekte ik weer dat ik Gallisch wordt van het verschil tussen het plaatje dat je schiet en het uiteindelijk resultaat. Echt mooie foto's met beweging maak ik er niet mee.
Op de foto's zie je de lievelingsbezigheid van Wolf en Punk: Snuffelen tot je scheel ziet.
Verder was het een normale dag met wat tegenvallers. Bij Anders Bekeken was er niemand behalve Matthijs de begeleider. Ik wilde mijn zelfportret fixeren maar de fixeer was er nog steeds niet. Ik ben het maar gaan halen maar met pastelfixeer teruggekomen.
Het werken begon lekker maar ik werd steeds suffer, ik was waarschijnlijk boos om een bericht...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten