zondag 3 augustus 2008

Een paar nieuwe "oude lo's"!

Vandaag een kaartje gemaakt voor de SBN verjaardagslijst. Hij is al op de bus maar ik heb 'm ingescand. Morgen krijgen jullie hem te zien!
Omdat ik ook mijn scanner aan de praat heb gekregen, kan ik eindelijk laten zien dat ik de laatse 1,5 jaar niet alleen bezig was met digitaal scrappen maar nog steeds met papier bezig was.

Deze heb ik gemaakt naar aan van het bezoek aan de Apenheul. Dit is zo'n welkomstfoto. Mijn moeder en ik staan erop. De lay out in in maart gemaakt.


Deze is gemaakt van een peentenbriefkaart omdat alle fototoestellen stuk waren (gegaan). Hierbij ik heb pastel genbruikt. ook in maart gemaakt.



Deze is in september 2007 gemaakt. Ik had eerst een vel aquarel papier met waterverf beschilderd.daarna heb ik vormen getekend en uitgeknipt. ook het sierpapier heb ik een waterverfbeurt gekregen. Ok maskeervloeistoef gebruiktom de witte gaatjes te maken. De journaling is erg chaotisch maar verteld over een frustrerende fotosessie. Wolf en pubk wilden niet stil liggen maar spelen. Erg vermoeiend!

1 opmerking:

  1. Heeey Hieronique, ben blij met je pc zeg !!! Kan ik eindelijk je kuntwerkjes bewonderen !!
    Gave scraps meid !!

    BeantwoordenVerwijderen